Kim Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bergtatt er nå tilbake på nett. Men nå dreier nettstedet seg kun om 2000-meterne i Norge. Jeg har lagt ut mange flere turrapporter enn før, så nå har alle toppene minst en link til egen tur. Jeg håper dette er til glede og nytte for mange. Noe må jo de som har pappapermisjon holde på med også www.bergtatt.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kongelig Kim! Lykke til med "Bleier, Bæsj og enda mere Bæsj" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kjempeflott!!! Det er jeg virkelig glad for! Får mye nytte av det utover...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Meget bra Trodde aldri det kunne komme noe godt ut av en pappaperm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Swell! Velkommen tilbake! Har vært et savn - et slikt vell av kvalitetssikret info kan jo bare ikke bli liggende ubrukt og utilgjengelig. Takk igjen, Kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kjempebra Dette er den flotteste 2000 meter siden på nett! Den fortjener å leve og det er bra at den har gjenoppstått fra de døde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranglefanten Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nydelig Takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Nydelig Takk skal du ha. Ja jeg regner med at dere får nytte av Bergtatt Jeg har forøvrig linket til siden deres. Lykke til videre med det spenstige prosjektet! Jeg følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evenl Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bra Kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Flott Bergtatt er tilbake. Mye informasjon å kose sig med der. Stor takk til Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nydelig Kim! Ser fram til å bla litt i ”gamle” turbeskrivelser og kikke på bildene dine igjen. En så oversiktelig og ryddig side, med så mye nyttig info, fortjener kun det beste, nemlig å være tilgjengelig for alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette var flott, Kim. No var eg inne for å nyta bileta dine frå turen over Styggedalsryggen og Skagastølsryggen. Det næraste eg har vore i området er Bandet og Dyrhaugsryggen. Det var ikkje vanskeleg å kjenna seg att på nokre bilete, av det som var i bakgrunnen. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk, Kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, dette var gode nyheter. Men jeg savner rapportene fra turer under 2000 moh, det er jo tross alt snart en million kilder til informasjon om totusenmeterne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvindbr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nå ble jeg glad Flott at denne sida er tilbake! Har hatt masse glede av den før, og den har gitt meg haugevis av inspirasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, dette var gode nyheter. Men jeg savner rapportene fra turer under 2000 moh, det er jo tross alt snart en million kilder til informasjon om totusenmeterne. ............ men nede i lavlandet surrer du jo rundt hver dag El Gringo Igjen, Tusen Takk Kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Pøh! Det finnes mellomting mellom 2000 moh og lavland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Pøh! Det finnes mellomting mellom 2000 moh og lavland! Ja og i det terrenget går vi jo på vei mot 2000-meterne, og det er med på Bergtatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sturlalv Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Slutter meg til takksigelsene over at påskemorgen kom tidlig til Bergtatt.net Mvh Sturlalv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.