Gå til innhold
  • Bli medlem

Første kniv

TheSleepwalker

Anbefalte innlegg

Jeg vokste opp med standard Helle Speiderkniv (rød tupp) og hadde planer om å gi eldste (straks 5) en lik speiderkniv kniv når hun begynte på skolen. 

Yngstemann fikk en gravert Helle Fossenkallen i dåpsgave, så da må kanskje eldste få en litt mer staselig kniv hun og da. 

Jeg lurer jeg på om noen har noen erfaringer med størrelse på skaftet. 

Passer Helle/Brusletto Speider til små barnehender, eller er det speiderkniv som gjelder her? 

Jeg har lest fra eldre tråder at mange her ikke liker sliten til de standard speiderknivene, men hadde noen problemer med den selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TheSleepwalker skrev (6 timer siden):

Passer Helle/Brusletto Speider til små barnehender, eller er det speiderkniv som gjelder her? 

Vet jeg ingen ting om, men tipser om at Widforss gir 20% på utvalgte  merker nå (med rabattkode: oktoberfest), heri noen knivmerker. Så at Mora sin Scout 39 Safe var blant de. Men som alltid bør man sjekke prisjakt o.l. for man får jo inntrykk av at noen er flink til å skru opp "før prisene" når de byr på salg. Er redd Widforss kanskje også har havnet i den gruppen nå(?).
https://www.widforss.no/oktoberfest-20-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.