Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå er det tid for vårskiturer! Se her!

Kim

Anbefalte innlegg

Annonse
Blir helt syk av å se webkamera fra Turtagrø i dag.

Slutt å se, så holder du deg frisk Kim! 8)

Nei, enig! Det klør og er nesten plagsomt å måtte jobbe eller ikke kunne reise når vårsola viser seg fra en sånn side. Mars, april og utover er en fin tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, å sjekke Turtagrø-webcam'et er blit en fast del av morgenritualet ved siden av å gå på do, spise frokost og pusse tenner. 8)

Bra det er flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bare det kan bli litt kaldvær! I mitt område av landet er det snøfritt langt inn i landet og opp i høyden, og det smelter fort når det er 8° og sol.

Passer godt nå å ha 4 uker ferie fra i dag. Skal benyttes både på ski og i kajakk. Dette er den absolutt fineste tiden av året synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den snømengden som er i fjellene i Sør-Norge tegner dette til å bli et legendarisk vårskisesong. Dessuten blir det mange langhelger i mai:

- 1. mai er på en tirsdag så med 1 dag fri får man 4 dagers ferie.

- 10-13. mai er det High Camp på Turtagrø, så der tar man uansett fri fra jobb.

- 17. mai er på en torsdag, så igjen: 1 dag fri for å få 4 dagers ferie.

- Siste helg i mai er pinsen, altså 3 dagers ferie.

Man rekker både Josten paa langs, krysse Hardangervidda, toppturer i Hurrungane og en langhelg til Smørstabbsbretidene alt i løpet av en måned. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Kjempelink, Nils!

Jeg visste om noen av de webcam'ene der fra før, men slett ikke alle. Og her er jo alle samlet på én side. Nytt våpen i kampen mot værgudene før man legger ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.