Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekspedisjon Helt på Grensen – Nå Starter Den Store Padlingen!

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Takk! Veldig hyggelig å høre at du liker videoene! På denne turen brukte jeg faktisk bare mobilkamera (Sony Xperia IV) og en liten drone (DJI Mini 2) til å filme. Ikke noe mikrofoner eller annet tilleggsutstyr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super episode med "Helt på Grensen". Jeg skal sjekke mer opp i videoene dine.
Jeg bruker selv Sony Experia 1 II og kameraet er jo ganske imponerende mtp valgmuligheter en har der. Men tøft at du kun bruker mobil og en drone. Hvordan fester du tlf? Har du egne stativer for den når du setter kamera igjen og rusler/padler avgårde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Mobiltelefonene begynner virkelig å få imponerende kameraer. Det er vel stort sett i dårlig lys at svakhetene viser seg. En ekstern mikrofon hadde nok heller ikke vært dumt... Jeg bruker en liten GorillaPod fra Joby. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 10/8/2024 at 12:41 PM, CJXplore said:

Nå er det tid for å bytte fjellstøvlene ut med padleåren og legge ut på en ny etappe av ekspedisjonen, der både naturkreftene og historiske fragmenter fra de skandinaviske nordområdene venter på å bli oppdaget og opplevd. Med min packraft padler jeg meg nedover elvene langs den svensk-finske grensen, og steg for steg, eller padletak for padletak, nærmer jeg meg målet – å ta meg langs hele den svenske grensen, helt for egen maskin!

Etter måneder med vandring langs den svensk-norske grensen har jeg endelig nådd neste etappe i mitt eventyr – padlingen langs den svensk-finske grensen! I denne den andre hoveddel av Helt på Grensen-ekspedisjonen tar jeg fatt på den store utfordringen med å padle hele veien fra Treriksrøysa til Haparanda og ut i Bottenviken – en reise full av utfordringer, spektakulære naturopplevelser og grenseoverskridende eventyr.

Vil du se en eventyrskildring, der naturens skjønnhet og utfordringene på en solo-ekspedisjon står i sentrum? Bli med meg på denne spennende etappen og la deg inspirere av reisen Helt på Grensen.

Se episoden nå og bli med meg på padlingen mot Bottenviken!

Dette er dritkult. Spent på å få se hele ruten og hvordan det har gått. Noe jeg kunne tenkt meg å gjøre selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.