johnpd Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Eller var det Bergenser i Oslo? Reiser til Oslo på fredag for å gå på tur med noen venner. Tenkte på nordmarka, skitur, telt og kos med store bål. Noen som har noen gode forslag til en fin tur litt vekk fra de store løypene... fra fredag ettermiddag til søndag Takk takk Siter
Bjørn Erik Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Det begynner å bli lite snø i lavtliggende steder i marka. Jeg vil nok anbefale helt nord i marka. Toget til Grua er sikkert ikke dumt. Lite folk og nok snø. Siter
Erik Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Skal du på skitur eller gåtur? Jeg var på skitur i Sørkedalen på lørdag og føret var ELENDIG. Kan ikke tenke meg det er spesielt bra helt nord i marka heller. (Norefjell på søndag derimot var meget bra). Vannene i Nordmarka er neppe sikre, så jeg hadde seriøst vurdert å heller labbe innover en vinterbrøytet vei. Sjekk skiforeningen.no for mer info. Siter
johnpd Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Skal du på skitur eller gåtur? Håpte på skitur, men hvis det ikke går må d jo bli gåtur... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.