Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjellsport viser 3 nye modeller fra Fjellpulken; Fjellpulken Traverse 145, 165 og 185.
https://www.fjellsport.no/turutstyr/vinterprodukter/pulk?brand=Fjellpulken&sortBy=PriceDesc
Ble bare litt nysgjerrig her da modellene ikke var å finne på Fjellpulken.no, og så langt jeg kan se ikke hos andre forhandlere heller. Er dette da faktisk nye modeller   - og er Fjellsport da bare litt premature med sin annonsering? :-)
(Har selv kun Transporter og den er ikke spesielt god til traversering syns jeg ...)

• Liker 2
Annonse
Skrevet (endret)

Interesssant! Likte looken på de og det så ut som litt mindre mikk på toppen enn Xplore og Xcountry.

Bredde 46 cm på 145'ern. Jeg skulle likt å visst hva de indre målene er på dette også. Passer en 40cm bred eurokasse bakerst er det ikke utenkelig at den prøves ut!

Endret av sneakyowl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.