krisryen Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Heisann ! En kollega av meg spurte meg for en stund siden om jeg visst om steder han kunne få kjøpt seg fjellski UTEN stålkanter. Han har selvsagt hund, og derfor ønsket han seg et par ordentlige fjellski uten stålkanter. I sportsbutikkene i Tromsø var det ingen ski å oppdrive uten stålkanter. Er det noen som har noen tips rundt dette tema? Finnes det produsenter / nettbutikker hvor man får tak i slikt ? Han er på utkikk etter ski han kan gå i fjellet med (fjellski), men altså UTEN de skumle stålkantene ) Med vennlig hilsen Kristen Ryeng Siter
mattings Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Fischer har noen fjellski som ikke har stålkanter, Fischer Country Wax. Mål: 60 - 52 - 57. Har ikke prøvd dem selv, har bare registrert at de har dem. Fischer Country Wax Jeg vil tro at sportsbutikker kan ta inn et par av disse skiene hvis de blir bedt om det. Siter
elgen Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei Åsnes Skarven fjellski uten stålkant. Kjøpes direkt hos Åsnes sin net butikk for skarve 499 kr. MEN bare i 215 cm, men da blir det bra flyt i løssnø! Jeg har hund og stålkanter og så langt -dvs. 15 år- ikke hatt problemer! OK, hunden er nu for gammel til skitur, så 13 år da! Kantene kan slipes litt minndre skarpe! Hilsen Elgen Siter
hshanssen Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Jeg mener bestemt at noen av skiene i Fischer sin S-bound serie ikke har stålkant. Tror det er verd å sjekke ut... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.