Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursekk


potemamma

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe tursekk, enten 100l eller 110l da den jeg har blir altfor liten (har 76 nå) Ønsker nok damemodell og Sekken må være beregnet til lengre turer.har noen jenter her noen gode anbefalinger? Helst ikke over 3000kr😅 takk på forhånd ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 hours ago, potemamma said:

Skal kjøpe tursekk, enten 100l eller 110l da den jeg har blir altfor liten (har 76 nå) Ønsker nok damemodell og Sekken må være beregnet til lengre turer.har noen jenter her noen gode anbefalinger? Helst ikke over 3000kr😅 takk på forhånd ❤️❤️

En brukt para-ranger fra finn? Vil påstå den er i utformingen å anse som en damemodell, med mindre du er veldig kort. En ting er sekk med stort volum, som kan være nyttig når man skal bære mye dun om vinteren, noe annet er stort volum når man skal bære vedsekk og lavvo. Velg en sekk som ikke bare passer volumet men også vekten på det du skal ha med.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

potemamma skrev (14 timer siden):

Skal kjøpe tursekk, enten 100l eller 110l da den jeg har blir altfor liten (har 76 nå) Ønsker nok damemodell og Sekken må være beregnet til lengre turer.har noen jenter her noen gode anbefalinger? Helst ikke over 3000kr😅 takk på forhånd ❤️❤️

Osprey Ariel Plus 100 er en damemodell som ofte har vært på salg til rundt 2900. Den begynner å bli utsolgt rundt om på nettet, men kanskje noen butikker har den enda? Det er nok 85-literen det går mest av…

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, GrendelRaptor8 said:

En ny Para-Ranger veier 4 kg. De litt eldre, brukte veier 5,5 kg.

Det er før du putter noe som helst i den.

Ikke å anbefale for vanlig turbruk.

Får den nye modellen brukt og, vært en god del solide xxl tilbud de siste par årene til underkant av 4000kr ny, så de er i omløp. Uten topplokk og siderommene er ikke vekten så gale. Leddet hoftebeltet gjør den mye mer behagelig å bære enn Osprey Aether 100 plus fullastet, for meg. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.