Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har testet lifa infinity pro membranen til HH?

FBA

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har fått testet og brukt produkter fra helly hansen med lifa infinity pro membranen? Jeg er lei av at norrøna jakkene mine svikter etter noen måneder, og er dermed på jakt etter andre alternativer. Har noen erfaringer med lifa infinity pro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...
Vandrefalken skrev (På 27.9.2024 den 20.32):

Sikkert veldig gode- men jeg kjøpte fult sett som ikke holdt, fikk nytt- det holdt ikke rett fra fabrikk, og fikk hevet kjøpet. Det var mine erfaringer dessverre- sikkert mange som har motsatt. :)

Da har jeg fått testet selv og gjort mine egne erfaringer. Litt usikker på hvor lang tid det tok før det begynte å lekke, men har brukt jakken og buksen i ca 7 dager nå, og de holder overhode ikke tett lenger. Litt synd, de hadde en veldig god passform, virket som et knallbra produkt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2024 at 4:44 PM, FBA said:

Da har jeg fått testet selv og gjort mine egne erfaringer. Litt usikker på hvor lang tid det tok før det begynte å lekke, men har brukt jakken og buksen i ca 7 dager nå, og de holder overhode ikke tett lenger. Litt synd, de hadde en veldig god passform, virket som et knallbra produkt...

Samme jeg satt igjen med- veldig synd og rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke Jakker er det som har den lifa membranen da? finner ikke ut hvilken min jakke har. Jeg har Odin 9 Worlds 3.0 og denne holder tett og er veldig robust. Veldig fornøyd med jakka, bortsett fra den flippen som er foran haka når glidelåsen er helt oppe. Den irriterer fett av meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (Akkurat nå):

Hvilke Jakker er det som har den lifa membranen da? finner ikke ut hvilken min jakke har. Jeg har Odin 9 Worlds 3.0 og denne holder tett og er veldig robust. Veldig fornøyd med jakka, bortsett fra den flippen som er foran haka når glidelåsen er helt oppe. Den irriterer fett av meg 

Det står på innsiden av jakken på brystet. Det gjør det ihvertfall på min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.