Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski


Kristin40

Anbefalte innlegg

Hei,

Har vært så heldig å bli invitert på denne turen i april:

 https://ut.no/turforslag/1112176511/rundtur-pa-ski-over-hardangerjkulen-fra-finsehytta

Problemet er bare det at jeg aldri før har forsøkt fjellski, eller gått på ski på denne måten og lurer på om jeg da burde takke nei?

Er ellers i god form og har god helse. Er ikke rask, men er seig, utholdende og sta! Men likevel, sikkerhet og turglede for turfølget framfor min stahet. 

Noen tanker?

Endret av Kristin40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hvis du har lyst så har du god tid til å bestemme deg eller ombestemme deg før april, og hvis du kjøper ski nå og bruker dem jevnt utover vinteren vil du innen april være kvalifisert til å svare på spørsmålet selv.

Så det store spørsmålet er ikke om du vil klare det eller ikke, men om du har lyst til å kjøpe deg fjellski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får du til. Det er lenge til April, så hvis du starter forberedelsene nå går det nok fint. Du får tid til flere testturer av form, teknikk og utstyr før den turen.   Er turfølget ditt erfarne folk som har kontroll på ruta og utstyr så kan de hjelpe deg med forberedelser. Kan tenke meg de ikke hadde invitert deg med dersom du ikke var egnet for turen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.