Gå til innhold
  • Bli medlem

Ovn til Helsport Varanger 8-10 camp


msfoster

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nettopp kjøpt min første lavvo, og jakter nå en ovn som passer. 

Helsport sin passer ut av esken, men jeg kunne tenkt meg vinduer for kosens skyld, og har kikket på Frisport 3000 og Winterwell Woodland XL.

Andre forslag? Noen som har erfaring med disse?

 

Ser at høyden på de fleste ovnene er lavere enn Helsport på ~370cm. Hvor høyt over lavvo må røret gå, og hvor enkelt er det å matche høyden slik at varmebeskytteren havner i gjennomføringen?

 

Hvis vi f.eks. tar utgangspunkt i Winterwell sin, hva trenger jeg av ekstra rør? Holder det med rør+varmebeskytter som gir 86cm ekstra? Matcher gjennomføring?

https://www.hektapatur.no/sove-ute/telt/lavvo/lavvo-ovn/winnerwell-woodlander-double-view-xl?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwxsm3BhDrARIsAMtVz6OB9H8XCCVIEvgwYkRrWY_jxZZ7GpnjeAA1P5JXNhY2Vbw8npNfoOwaAtPCEALw_wcB

 

På forhånd takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.