Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin Inreach nye abonnementer


Anbefalte innlegg

Jepp! Fikk tak i en eldre garmin explorer + med inReach. Trengt i hovedsak bedre gps, så da ble det begge deler. Tenker jeg satser på det som koster 200 pr mnd, da jeg ikke har behov for å ha sporing i sanntid. Samt greit å kunne sende 1 sms til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb neste dag om jeg blir sittende fast. Har skjedd før, men da hadde jeg telefon dekning.

Ser ut som prisen er oppgitt inkl mva, Da kortet mitt ble trukket for 725 kr (200 + 525 kr).

Betaler for mye rare abonnementer, type spotify, netflix, patreon osv, Har rydda plass :-) Fikk en telefon fra Naturkanalen 1 i går, sorry må ha meg Inreach abo i stedet for!!.

Jeg tenker at 200 kr mnd er en grei forsikring. Så jeg kommer til kjøre den hele året. Ser at denne er grei ha å med når jeg trener hundene også, da det er dårlig telefondekning der jeg bor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dompappen skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at 200 kr mnd er en grei forsikring. Så jeg kommer til kjøre den hele året. Ser at denne er grei ha å med når jeg trener hundene også, da det er dårlig telefondekning der jeg bor.

Lurt. Har selv min Inreach SE med i bilen når jeg kjører i områder uten dekning, som det jo er noen av når man bor i "periferien" (som er "sentrum" for meg da). Kjedelig å havne i grøfta uten å kunne tilkalle hjelp. Har hendt meg før det, der jeg måtte vente en halv dag før det kom en annen bil den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.