Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kjøpte mine første Lundhags Unisex Park Black for en måned siden. Jeg synes yttersålen er helt sinnsykt dårlig og jeg har holdt på å gå på trynet x-antall ganger siden innkjøp. Var jeg bare heldig med mine tidligere Scarpa støvler eller bare litt uheldig med denne Lundhagsmodellen? 

Annonse
Skrevet
Kent Rino skrev (14 timer siden):

Jeg synes yttersålen er helt sinnsykt dårlig og jeg har holdt på å gå på trynet x-antall ganger siden innkjøp.

Dårlig? Mener du at den er glatt på enkelte typer underlag?

Antagelig har de prioritert slitestyrke foran grep på akkurat denne «urbane» modellen med Wayfinder-såle. Tipper man må gå de inn på grus en periode for å få rufset opp sålen litt slik at de sitter bedre på våt stein og røtter, akkurat som på mange Vibram-såler. 

Skrevet

Takk for svar. Jeg mener glatt ja. Høres ut som om jeg valgte feil model m.a.o. Hva er din erfaring med å "rufse" opp sålen? Funker det eller blir det liksom aldri bra nok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.