Gå til innhold
  • Bli medlem

Hodelykt med stort (men ikke for stort) batteri


Lavvosolberg

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har i flere år hatt en Nitecore hc60 som jeg egentlig har vært fornøyd med. Men har av og til behov for å bruke lykten på maks styrte i litt lengre perioder, og da har batterikapasiteten vært for liten. Har løst det med å bytte batterier underveis, men er egentlig ikke fornøyd med å måtte gjøre dette. Så jeg er nå på jakt etter en hodelykt med ca 1000-1200 lumen som har mer batterikapasitet enn hc60, men fortsatt har batteriet på hodefestet (takler ikke løs ledning ned ilommen.). Noe tilsvarende 2x18650 batterier hadde vært optimalt for meg tror jeg. 
Ønsker gjerne bedre lysspredning og bedre av og på knapp enn det som er på hc60. 
 

Noen som har tips til aktuelle lykter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.