Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin Inreach messenger plus lansert.


ryback

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er endringer i abonnementsmodellen også. 

Det nye er aktiveringsgebyr på 525,- og de nye abonnementene koster 200, 400 og 660 pr måned. Den årlige avgiften forsvinner.
For meg som aktiverer noen måneder om sommeren og noen måneder om vinteren, så blir dette en del dyrere. Riktignok får du flere meldinger i abonnementene, men jeg har aldri kaset ut dette. Jeg bruker inreach mest til sporing, og da blir det abonnementet til 400,- som er mest aktuelt. Ny abo-typer trår i kraft når årlig avtale går ut.

Pussig at Garmin skal melke ut så mye, nå som mange kan bruke iPhone som nødenhet der det er dekning for dette.  

 

 

https://www.garmin.com/nb-NO/p/837461/pn/010-04015-SU

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofasliter skrev (14 minutter siden):

Takk, leser det med liten skrift nederst. Ser for meg ut som at de sier at prisene er eks. mva? Lurer på hvordan overgangen blir, jeg betaler 129,99/mnd i dag. Ser at bruk av tekstmeldinger utover inkluderte (kvoten), der øker stykkprisen med 1kr, til 6,50.

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.