Dag G - Evje Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 At norske fjell er fulle av underjordiske er det vel ingen som tviler på. Derfor skal ein også behandle fjell med respekt og ikkje voldta dei slik forsvaret har gjort med bla Gaustatoppen og Snøhetta. Men å treffe på Huldra er ikkje alle forunt. Var ein dag på tur mot nevnte Snøhetta frå Sunndalen. Turen gjekk over stein og atter stein og utpå dagen blei eine kneet bare verre og verre. Ein gammel hoppskade var komen att og blei bare verre og verre. Til slutt var det nesten som det svimla for meg og greide nesten ikkje kome vidare. Då med eit kom eit blått lys ut av ein svær stein og ei hulder sveva like over bakken og forsvann i ein annan stein lenger vekk. Minnes tydlig at ho var kledd i eit blått silkeaktig stoff og langt lyst hår flagra i vinden. Då eg kom fram og tok på steinen som ho kom ut av kjende eg bare korleis varmen seig inn i kroppen og all smerte forsvann i kneet. Turen vidare gjekk som smurt og om kvelden gjekk turen til toppen i strålande måneskinn. Har aldri seinare kjent noe til skaden i kneet. TAKK HULDRA !! Siter
eaa Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hmmm... Og ikke hadde du noen Jägermeister(e) innabords heller? Kan varme og mjukne knea den óg vet du! Når opplevde du dette? Var du alene? Mine egne erfaringer med slikt er litt annerledes. Kanskje ikke noe ondskapsfullt, men dog litt mer spooky : https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=4048 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6462 Siter
Dag G - Evje Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Nei det var for tidlig for Jaegermeister. Var aleine, trur aldri at Huldra vil vise seg for fleire en ein av gonga. Godt at det er noen som passer på ein !!!!!! Henvisningane du kom med er vel stort sett røverhistorier. Ikkje denne !!!! Siter
FU Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Henvisningane du kom med er vel stort sett røverhistorier. Ikkje denne !!!! Nei, det er klart... Siter
Dag G - Evje Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Røverhistorier var vel å trekke det for langt. Det er heilt sikkert masse mellom himmel og jord. Siter
eaa Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Henvisningane du kom med er vel stort sett røverhistorier. Ikkje denne !!!! Å nei du! Den fra Isteren er så sann som den kan bli. Jeg sverger ved mitt hedningehjerte på det! Og vi var til og med to! Siter
Chivato Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Då eg var på fjellet i sommar opplevde eg noko liknande. Midt på natta i halv tre tida dunka det plutseleg hardt i nordveggen på selet. Eg skvatt, men la meg til å sova ganske fort att. Siter
Dag G - Evje Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Herregud !! La du deg til å sove att og gjekk glipp av at Huldra kom på besøk !!!!!!! Siter
Chivato Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Nei, eg låg jo oppe og venta på at huldra kom inn:p Ho kom aldri... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.