Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen noe erfaring med Helsport Multi-cape

Askeladd

Anbefalte innlegg

Annonse
Nubben skrev (1 minutt siden):

Mener jeg så i røverkjøpstråden at @GubbePaaTur hadde kjøpt en slik. Mulig han kan dele litt erfaringer etterhvert?

God morgen!

Ja, jeg kjøpte meg Bardu Multi-cape. Har bare ikke kommet meg på tur enda og det ser nok ut til at jeg må vente til første helgen i oktober :-(

Har en Jerven duk original fra før, så jeg blir å sammenligne med den. Kan si nå at den er større og tyngre. Stoffet/konstruksjonen virker meget solid mtp glør fra bål og slitasje mot steiner etc. Spent på vanntettheten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hmm.. ser ut som Helsport nå har kuttet ut Fjellduken Pro og bare har Multi cape og Fjellduken xtrem, som begge har for.

Den gamle vindsekken ser ut til å ha blitt oppdatert til en slags fjellduk i form av Storm shelter, men ser ut til å mangle modulariteten til fjellduken og ikke minst fargepaletter som egner seg mer til jegere og ettersøkstrening/SAR.

Synd hvis gamle Fjellduken pro er borte for godt. Den har/hadde en praktisk fasong som du må bla opp for Jerven exclusive for å matche der i gården. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.