Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagsturer på fjellski Trondheims-området?


irna

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvis du er villig til å stå opp om morgenen og kjøre noen timer for å komme til mer alpint landskap, har du jo mange muligheter i Trollheimen og på Dovre. Jeg har vært på dagstur til f.eks. Snøhetta, Snota og Kråkvasstind.

Skarvan er også en mulighet, enten fra Sona eller fra Vinsmyra, Du har Forollhogna, Hemnkjølen har allerede vært nevnt, Ilfjellet, Reinsfjellet etc. etc.... Finn et kart og se mulighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er føleslsen av å være over skogen du er ute etter kan jeg anbefale Vassfjellet 710 moh. Hvis du ikke plages av den store TV-masta har du absolutt fjellfølelsen der oppe. Og best av alt, det tar bare 20 min. fra Trondheim sentrum å kjøre til Sjøla og gå sørover mot toppen. Alternativt kan du starte fra alpinanlegget i Vassfjellet som ligger ca 10 min. lenger unna.

Hekter på et bilde jeg tok i dag fra Leinstrandmarka.

post-474-13347445587_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.