Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin Fenix7 Pro vs Epix Gen2


Anbefalte innlegg

Kristin40 skrev (4 minutter siden):

Det visste jeg ikke, men nå har jeg allerede bestilt derfra, så får pent vente :-)

Ganske enkel å avbestille om du ønsker. Regner med at du vet det, men full respekt for hva du selv er komfortabel med 🙂. Bare husk at når det er så lenge til, så nærmer Det seg Black Friday, og da kommer non-sapphire modellen til og dumpes i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
torbjornhb skrev (22 minutter siden):

Ganske enkel å avbestille om du ønsker. Regner med at du vet det, men full respekt for hva du selv er komfortabel med 🙂. Bare husk at når det er så lenge til, så nærmer Det seg Black Friday, og da kommer non-sapphire modellen til og dumpes i pris.

Ikke få meg til å tvile nok en gang nå da 🫣 Det er jo ingen som med sikkerhet kan vite hva som skjer rundt Black Friday. Hadde jeg visst det, så kunne jeg ha ventet, men det blir jo bare spekulasjoner 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bestilte Epix Pro mens den kostet 7290 hos Power så er det i hvert fall ikke noe å spekulere i, for nå har jo alle hevet prisen, og med prisen på nye Fenix 8 så har de mindre motivasjon til å sette den ned. Epix Pro er verd prisforskjellen til Forerunner 965, men det spørs hva man liker av design, vekt og tykkelse. For min del så er det ved rufsete terrengsykling at jeg merker vekten på Fenix 6, siden den da rister en del på håndleddet. I tillegg har min litt utstikkere som Epix ikke har, som sammen med tykkelsen noen ganger gir litt utfordringer når jeg skal ha på og av tettsittende klær. Ellers så gjør ikke størrelsen eller vekten meg noe. Lykke til.

Jeg har lyst på en Fenix 8 47 mm amoled sapphire. Forerunner 965 er et alternativ, men koster også relativt mye syns jeg, Jeg venter i hvert fall til våren/sommeren og ser om etterfølgeren til 965 blir fristende eller om det blir gode tilbud på utgående modell. Vi kan jo håpe at krona styrker seg og prisene går litt ned også.

Jeg har ikke veldig sansen for Power, men tror det er bedre at de eksisterer enn at vi sitter igjen med bortimot bare Elkjøp. Garmin hjelper deg uansett hvis det er noe galt med klokka. Jeg måtte i begynnelsen av desember sende inn min Fenix 6 kjøpt sommeren 2022 på XXL pga. at vibrasjonsmotoren hadde løsnet og det gikk veldig smertefritt, bortsett fra at posten drøyde veldig med å få levert den til Garmin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er billig/fornuftig GPS klokke som har ok batteritid og har kart funksjon? Det er litt knotete å ta opp GPS'en på tur når man bare skal verifisere hvor man er, spesielt om viteren. Jeg har mindre bruk for livstilsfunksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rokkitan skrev (På 10.9.2024 den 10.18):

Hvis du bestilte Epix Pro mens den kostet 7290 hos Power så er det i hvert fall ikke noe å spekulere i, for nå har jo alle hevet prisen, og med prisen på nye Fenix 8 så har de mindre motivasjon til å sette den ned. Epix Pro er verd prisforskjellen til Forerunner 965, men det spørs hva man liker av design, vekt og tykkelse. For min del så er det ved rufsete terrengsykling at jeg merker vekten på Fenix 6, siden den da rister en del på håndleddet. I tillegg har min litt utstikkere som Epix ikke har, som sammen med tykkelsen noen ganger gir litt utfordringer når jeg skal ha på og av tettsittende klær. Ellers så gjør ikke størrelsen eller vekten meg noe. Lykke til.

Jeg har lyst på en Fenix 8 47 mm amoled sapphire. Forerunner 965 er et alternativ, men koster også relativt mye syns jeg, Jeg venter i hvert fall til våren/sommeren og ser om etterfølgeren til 965 blir fristende eller om det blir gode tilbud på utgående modell. Vi kan jo håpe at krona styrker seg og prisene går litt ned også.

Jeg har ikke veldig sansen for Power, men tror det er bedre at de eksisterer enn at vi sitter igjen med bortimot bare Elkjøp. Garmin hjelper deg uansett hvis det er noe galt med klokka. Jeg måtte i begynnelsen av desember sende inn min Fenix 6 kjøpt sommeren 2022 på XXL pga. at vibrasjonsmotoren hadde løsnet og det gikk veldig smertefritt, bortsett fra at posten drøyde veldig med å få levert den til Garmin.

Hei,

Ja, jeg hviler i dette valget nå. At jeg ikke får den fær mot slutten av oktober er ganske så kjipt, men får tåle å vente. Dersom klokka er veldig annerledes enn tenkt, får jeg heller bytte den Har jo som nevnt, aldri fått anledning til å se den fysisk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.