Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp denne reklamen på facebook i dag. De brettes nesten like tynne som papp, ser det ut til, og er sikkert fine vadestøvler å ha med på tur.

Burde kanskje vert litt høyere, men til nesten oppunder kneet er ikke værst. En stor fordel at man slipper å ta av skoene først.

IMG_6483.png

IMG_6481.png

IMG_6484.png

Annonse
Skrevet

De er garantert ikke slitesterke, noen av dem, men ved fornuftig bruk, og litt forsiktighet, så er det godt mulig de har en funksjon🤔

Skrevet
1 hour ago, Marius Engelsen said:

Ok.

sikkert drittkvalitet. Det pleier å være det på facebook-reklame-produkter 😅😅

Som nevnt, sjekk linken min du får dem på Temu for 74 kr.. :) Akkurat samme

Jeg fant ut at jeg gadd ikke prøve en gang, har lave forventninger. 

Skrevet
tshansen skrev (6 timer siden):

Det ropes alltid høyt om miljø, fotavtrykk, ta vare på naturen og gudene vet hva. Men handle på TEMU? Det går fint...... 🤣

Er det de samme menneskene som roper om miljø og handler på TEMU, eller var dette bare et greit sted å plassere en stråmann? 

• Hehe 1
Skrevet (endret)
10 hours ago, tshansen said:

Det ropes alltid høyt om miljø, fotavtrykk, ta vare på naturen og gudene vet hva. Men handle på TEMU? Det går fint...... 🤣

Nå har jeg faktisk aldri handlet der men det er jaggu i meg mye av de samme varene man finner ellers. Uansett om du handler på europris eller temu.

Endret av Gabs88
Skrevet
Lompa skrev (5 timer siden):

Er det de samme menneskene som roper om miljø og handler på TEMU, eller var dette bare et greit sted å plassere en stråmann? 

Litt av begge deler kanskje. Men det er jo en viktig brannfakkel som jeg tenker er greit å gni litt inn på toppen av dobbeltmoralens tempel 

Skrevet
tshansen skrev (12 timer siden):

Litt av begge deler kanskje. Men det er jo en viktig brannfakkel som jeg tenker er greit å gni litt inn på toppen av dobbeltmoralens tempel 

Ja for når noen snakker om miljø og fotavtrykk i visse tråder og andre snakker om varer på TEMU, så passer det fint å slå dem sammen til en stråmann, og kalle denne dobbeltmoralsk.

Godt å ha sånne moralens voktere! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.