Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig vanntette overtrekk-støvler?


Marius Engelsen

Anbefalte innlegg

Fikk opp denne reklamen på facebook i dag. De brettes nesten like tynne som papp, ser det ut til, og er sikkert fine vadestøvler å ha med på tur.

Burde kanskje vert litt høyere, men til nesten oppunder kneet er ikke værst. En stor fordel at man slipper å ta av skoene først.

IMG_6483.png

IMG_6481.png

IMG_6484.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant de samme på Temu for noen måneder siden, har ikke prøvd. 

 

https://www.temu.com/boots-cover-s.html?_x_sessn_id=iiynxu6zzg&refer_page_name=bgn_verification&refer_page_id=10017_1724872376486_b3oy61tkct&refer_page_sn=10017

 

Men usikker på kvaliteten. Har sett mye etter et tilsvarende produkt selv, fant noe greier i Canada som var populært samt mulitærets overtrekksstøvler men begge er tunge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marius Engelsen said:

Ok.

sikkert drittkvalitet. Det pleier å være det på facebook-reklame-produkter 😅😅

Som nevnt, sjekk linken min du får dem på Temu for 74 kr.. :) Akkurat samme

Jeg fant ut at jeg gadd ikke prøve en gang, har lave forventninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (6 timer siden):

Det ropes alltid høyt om miljø, fotavtrykk, ta vare på naturen og gudene vet hva. Men handle på TEMU? Det går fint...... 🤣

Er det de samme menneskene som roper om miljø og handler på TEMU, eller var dette bare et greit sted å plassere en stråmann? 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, tshansen said:

Det ropes alltid høyt om miljø, fotavtrykk, ta vare på naturen og gudene vet hva. Men handle på TEMU? Det går fint...... 🤣

Nå har jeg faktisk aldri handlet der men det er jaggu i meg mye av de samme varene man finner ellers. Uansett om du handler på europris eller temu.

Endret av Gabs88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lompa skrev (5 timer siden):

Er det de samme menneskene som roper om miljø og handler på TEMU, eller var dette bare et greit sted å plassere en stråmann? 

Litt av begge deler kanskje. Men det er jo en viktig brannfakkel som jeg tenker er greit å gni litt inn på toppen av dobbeltmoralens tempel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (12 timer siden):

Litt av begge deler kanskje. Men det er jo en viktig brannfakkel som jeg tenker er greit å gni litt inn på toppen av dobbeltmoralens tempel 

Ja for når noen snakker om miljø og fotavtrykk i visse tråder og andre snakker om varer på TEMU, så passer det fint å slå dem sammen til en stråmann, og kalle denne dobbeltmoralsk.

Godt å ha sånne moralens voktere! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.