Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruk av GK og X dyser


Tykjen

Anbefalte innlegg

Har nyleg kjøpt ein XGK og testfyrt litt heime. Fungerer veldig fint med standarddysa på alkylatbensin, ingen tvil om det, så eg starta å teste med parafin (fyrer med Kamin X). Effekten med parafin og GK-dysa er voldsom, kanskje meir enn det ein einsleg fjellvandrar treng. Og særleg om du har ambisjonar om å ete noko anna enn Real turmat. Flammen med parafin er ok, men ikkje like blå og fin som med bensin. Eg stussar over at msr anbefalar same dyse til bensin og parafin og at den andre kun er diesel (og jetfuel).

Så sette eg i X-dysa og testa med alkylat og parafin. Denne er trangare og gir dermed ein del mindre effekt, men flammen på parafin er heilt blå og fin og eigentleg rikeleg varm, ihvertfall om du er berre ein person. Effekten på bensin er som venta litt i minstre laget, men framleis brukbar. Blå og fin. Men i og med at XGK er så dårleg på matlaging så kanskje det er eit bruksområde for komboen X-dyse og alkylatbensin? Diesel gidd eg ikkje teste, det er heilt uaktuelt å bruke.

I eit veldig uvitskapleg oppsett målte eg desse koketidene innandørs:

GK bensin med 6:48

GK med parafin: 5:18

X med parafin: 8:10

X med bensin: 12:15

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Jeg hadde tidligere en XGK som brant helt blått og fint på parafin på GK dysa. Denne solgte jeg dessverre. 

Siden kjøpte jeg en ny XGK. Denne brenner delvis gult med parafin på GK dysa. Skal teste den med X dysa og finne ut om den da brenner helt blått på parafin. 

Jeg aner ikke hvorfor det er forskjell på disse to på GK dysa. 

Er det andre med samme erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.