Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hør hør... Dette er helt nydelig informasjon for en som er helt grønn og ønsker å lære mer 🙌🏻 Takk for gode informative innspill @ole_brum Her skal jeg jaggu fordype meg litt kjenner jeg. 
Jeg har jo og har hatt lenge samarbeid med AMOK Equipment. Og det er ikke veldig ofte jeg får denne form for spørsmål selv, men det er alltid greit å ha dypere kunnskap om hva som skiller de forskjellige dukene, hvilke materialvalg er å foretrekke og hvilke kompromiss man må gå for om man velger a eller b. 🔥

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg har plukket med meg litt kunnskap og info av denne glimrende podcast episoden til Hiking Hansen. De er jo innom å snakker litt om nettopp dette og hvor store variasjoner det er i spennet på duken i forhold til fint og vått vær. Dette har jeg opplevd selv mange ganger med egne Helsport telt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.