Gå til innhold
  • Bli medlem

Kantarell? Eller gul trompetsopp?


Gabs88

Anbefalte innlegg

Annonse

Tror ikke det er gul trompetsopp i alle fall. Ser jo heller ikke ut som kantarell. Kjør et bilde eller to gjennom Artsorakelappen og få en formening derfra først for så å sjekke opp alternativer.

Her er bilder av gul trompetsopp jeg har funnet:

spacer.png

spacer.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ser ikke ut som noen av de to. Muligens Sotriske, men synes ikke de har den markante overgangen mellom mørk stilk og hvite/lyse skiver. Her må du verifisere gjennom soppkontroll (app).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, rk said:

Nei, ser ikke ut som noen av de to. Muligens Sotriske, men synes ikke de har den markante overgangen mellom mørk stilk og hvite/lyse skiver. Her må du verifisere gjennom soppkontroll (app).

Tenkte å få gjort det, men åpner ikke før kl. 3.

 

Men etter å ha lest litt rundt begynner jeg å lure på om det er pluggsopp jeg har plukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.