Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring durston xmid-2 (ønsker å selge)?


Anbefalte innlegg

Annonse

Har totalt fjorten dager på tur med det hvorav to av dem var i spektakulært drittvær. Teltet har klarte seg utmerket, er raskt å sette opp og har god plass. Jeg hadde skyhøye forventninger etter mye hype. De ble alle innfridd. 

Det er noen irritasjonsmomenter ved teltet, men de er alle små. Brukte telte senest i helga på tur i Tafjordfjella

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teltet tåler godt med vind, men du bør ha skikkelige plugger og godt feste.
mitt X-Mid 2, blåste over ende på tur nå. Brukte Monsen sine titanplugger men det var litt dårlig hold i bakken.  
Tråkket pluggene fodt ned i bakken etterpå og da stod teltet som de skulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Erfaring fra X-Mid2 P: De medfølgende snorene er sterke men tåler svært lite mekanisk slitasje. Har opplevd at pluggsnor og bardunsnor har blitt gnagd over på kort tid mot stein. Self brukerfeil fra min side, men greit å være klar over. Og så fargen på snorene da, den eneste som kunne ha vært verre er totalt gjennomsiktig :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.