Gå til innhold
  • Bli medlem

En hyllest til packraft


Anbefalte innlegg

Annonse
Lompa skrev (22 timer siden):

Imponerende!
Siden du savner syklingen litt går det an å kombinere disse. Jeg har så vidt begynt med noen turer bikerafting i Nordmarka, og det er veldig moro. 

Er jo det at sykkel, på lik linje med fotturer og for den saks skyld truger og langrenn også er mitt livs store kjærlighet, så jeg får av og til "dårlig samvittighet" når  jeg dropper en aktivitet for en annen.. 

For min del er sykkelturer noe som har litt tempo, uten pikkpakk annet en styreveske på de lengste turene på 10-20 mil... men hvem vet hva framtiden bringer hva bikerafting angår. 

I morgen blir det i hvert fall noen gode mil på landeveier i Follo/Oslo-sør etter jobb..

Nyyydelig etterjobbstur  ned Sørkadelselva og middag ved Bogstadvannet. 🤩

 

 

Endret av DenGladeVandrer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjarne H.S. skrev (På 5.8.2024 den 6.47):

Artig å se og lese! Imponerende mange turer du har fått til! :)

Nå vet jeg ikke hvor du bor og hvilke muligheter du har rundt deg, men jeg er utrolig heldig som har så mange muligheter i nærheten. Bortsett fra turer på elv, så er ingen av turene like, geografisk sett.  De første åra var jeg ivrig å holdt på til isen kom, men trur jeg mønstrer av litt tidligere denne sesongen, men jeg bikker nok 30 turer til vanns i år antar jeg, 20 så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, DenGladeVandrer said:

Nå vet jeg ikke hvor du bor og hvilke muligheter du har rundt deg, men jeg er utrolig heldig som har så mange muligheter i nærheten. Bortsett fra turer på elv, så er ingen av turene like, geografisk sett.  De første åra var jeg ivrig å holdt på til isen kom, men trur jeg mønstrer av litt tidligere denne sesongen, men jeg bikker nok 30 turer til vanns i år antar jeg, 20 så langt. 

Jeg ser nå at du har ikke veldig laaaange turer i båten din. Det anbefaler jeg gjerne å forsøke. Ta en titt på mine turer de siste årene. De er ikke vanskelige å gjennomføre i det hele tatt! ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende liste med turer der og Packraften er helt gull ja. Har hatt min i 10 år men ikke fått brukt den så mye som ønsket, men nå i det siste har den blitt mer brukt.

Har du en "offentlig" oversikt over hvor du har padlet? Vil tro et slikt kart vil kunne være nyttig for flere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (På 10.8.2024 den 10.02):

Imponerende liste med turer der og Packraften er helt gull ja. Har hatt min i 10 år men ikke fått brukt den så mye som ønsket, men nå i det siste har den blitt mer brukt.

Har du en "offentlig" oversikt over hvor du har padlet? Vil tro et slikt kart vil kunne være nyttig for flere...?

Ikke noe offentlig. Men alle turer er lagra i BaseCamp og har GPX-filer om noen ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjarne H.S. skrev (På 9.8.2024 den 18.12):

Jeg ser nå at du har ikke veldig laaaange turer i båten din. Det anbefaler jeg gjerne å forsøke. Ta en titt på mine turer de siste årene. De er ikke vanskelige å gjennomføre i det hele tatt! ;) Lykke til!

Lengste dagsturer er ca 3 mil.

Om du tenker lengre  tid, sliter jeg med å pakke mat til mer en tre overnattinger. Og her jeg ferdes mest er mye gjort på to tre dager i strekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.