GrendelRaptor8 Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Obs! for vandrere som ferdes i dette området: https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/687?post=167532 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian V. Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Skulle tro nesten tro du jobbet i en nettavis, for de er særdeles glade i overskrifter med ordet "dette", så man må klikke seg inn for å lese saken Så for ordens skyld: "Dette området" = Stor-Elvdal. 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Myriameter Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Det som ikke sto i Dagbladet, var at tularemi/ harepest er dødelig i 5% av tilfeller, som ikke blir behandlet. Fikk det som 10 åring i Finnmark etter å ha fanget en infisert mus( nei, ikke musepest). Den var våt under haka og jeg hadde en rift i fingeren. Gikk snaut en time, og var da så dårlig at nærmeste sykehus(Sverige) ble oppsøkt. Jeg var lysømfintlige, svimmel og kraftløs med høy feber. Ikke det man drar på seg langt til fjells. Men...nå er jeg heldigvis immun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrendelRaptor8 Skrevet 1. august Forfatter Del Skrevet 1. august It’s on @Kristian V.!! Jeg ser deg, og høyner med dette: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.