Gå til innhold
  • Bli medlem

Løs søm på ringstind pro.


fjellræv

Anbefalte innlegg

Får ei stund siden synes jeg teltet så veldig skrukkete ut i fotenden og før jeg rakk å reagere hadde jeg prøvd å strekt det ut. Da hørte jeg noen sømmer som røk og la bort teltet for en stund. Testa det et par dager (mest for å ta bilde av skaden) og lurer på om noen ved hvor stor betydning det har? Det er i fotenden av teltet (yttertelt). Det er på en måte dobbelt med søm men den ytterste av den har løsna så det blir en liten flapp. Må man sende det inn til sying eller finnes det noe annet lurt å gjør, eventuelt kan man bare la det være sånn?

 

452006320_3777481335802469_96411828728085334_n.jpg

451465827_844106347308947_850407595929226165_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forutsatt at det ikke kan tas på feks garanti så hadde min løsning vert å lime flapsen med feks Aquasure. https://www.fjellsport.no/merker/gear-aid/gear-aid-mcnett-ga-aquasure-fd-2x7-gr-clear-2-x-7-gr?channable=01384b6964003132332d3230353421&variantId=123-2054&gad_source=1

 

Sømmen hadde jeg lagt på innsiden, inni limen.

 

Du kan også tape utenpå med typisk gore-tex reparasjonstape hvis du mener det er behov for det. Da blir det både tett og holdbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og send til service avdelingen Trondheim. super service der. kjøpte reinsfjell pro 2 for 2 år siden. Fult av feil og mangler på sømmene, men det som var mest skremmende var at det var godkjent av kvalitetskontrollen. Det samme opplevde en kjenning. service avdelingen fant til og med feil som bruker ikke hadde oppdaget i tillegg. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.