Gå til innhold
  • Bli medlem

Helle


Anbefalte innlegg

Bjørnar Ø skrev (4 minutter siden):

Dette liker jeg å lese. Drit kult og med rett type fokus er dette helt klart mye mer realistisk om de ser seg fornøyd med litt vekst vært år. Håper de fortsetter denne linjen de har lagt på de siste årene. For jeg er over gjennomsnittet imponert over siste utvalg i kolleksjonen deres. 

Det skal også sies at de har mange modeller som rett og slett virker simle, og ikke like gjennomtenkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (1 minutt siden):

Dette liker jeg å lese. Drit kult og med rett type fokus er dette helt klart mye mer realistisk om de ser seg fornøyd med litt vekst vært år. Håper de fortsetter denne linjen de har lagt på de siste årene. For jeg er over gjennomsnittet imponert over siste utvalg i kolleksjonen deres. 

Det skal også sies at de har mange modeller som rett og slett virker simle, og ikke like gjennomtenkt. 

Intr lesing. Liker også at de har holdt seg unna XXL. Neste så jeg mistet litt respekt for Cold Steel som har noen modeller i hyllene til XXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutes ago, Bjørnar Ø said:

Intr lesing. Liker også at de har holdt seg unna XXL. Neste så jeg mistet litt respekt for Cold Steel som har noen modeller i hyllene til XXL.

Cold Steel har heller aldri satset på å være kvalitetskniver. Fokuset har alltid vert mer på feks sverd, kastekniver og samuraisverd. De lager mye artig, men det har aldri vert metallurgien som var hovedfokuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.