Gå til innhold
  • Bli medlem

GPX-fil for SignaTUR ruta i Etnefjellene?


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! 

Strever bakenden av meg for å få inn ruter i en Garmin 66i, og trenger all hjelp jeg kan få. 

Er det en her inne som er over gjennomsnittet god på disse dingsene, og sitter på feks en GPX fil på DNT-turen over Etnefjella? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulyden skrev (4 timer siden):

Hei,

Jeg tegner ruter i GaiaGPS og overfører så GPX til min Garmin 67i via Explore app’en. Tegnet opp ruta for Signatur Etnefjellene nå, prøv å last inn denne og se om den ser OK ut.

/Øyvind 

SignaTUR_Etnefjellene.gpx 111.07 kB · 2 Nedlastninger

Får ikke åpnet denne filen i appen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min telefon må jeg lagre filen lokalt på telefonen, og så velge å importere den (på kartet, velg å lag ny løype og så importer GPX fil).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulyden skrev (På 22.7.2024 den 8.59):

På min telefon må jeg lagre filen lokalt på telefonen, og så velge å importere den (på kartet, velg å lag ny løype og så importer GPX fil).

Fikk endelig til gpx-filen, så nå er den synkronisert med explorer-appen, og ruta vises i sin helhet slik du sendte:). Takker! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.