GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer pÄ om noen vet om det er tillatt Ä parkere langs Gjendevegen mellom Reinsvangen og Gjendesheim? Tenker Ä telte langs elva og ha bilen i nÊrheten. Burde vel vÊre lov hvis man ikke stÄr til hinder for andre?

Annonse
Skrevet

Med tanke pÄ den svÊre parkeringsplassen de har laget, og den massive trafikken som er innover til GjendebÄtene/Gjendesheim vil jeg tenke at det er veldig rart om de ikke har begrenset muligheten til Ä parkere langs veien der. Men er en stund siden jeg har vÊrt der, sÄ husker ikke. 

Skrevet (endret)

Google streetview viser at det stÄr et soneskilt med parkering forbudt der du kjÞrer inn pÄ veien mot Gjendesheim. I praksis betyr det parkering kun pÄ anviste plasser.

My two cents

Endret av Skogens StĂžnn
Skrevet (endret)

Det er korrekt at det er parkering forbudt-sone, langs hele vegen, ja. Det er ogsÄ forbudt Ä parkere pÄ kjÞrebanen langs forkjÞrsveg med fartsgrense 50 km/t, eller hÞyere. Her er det 80-grense, men sÄ vidt jeg kan se, ikke forkjÞrsveg. Og kommer man helt av kjÞrebana, vil det ogsÄ vÊre innafor. Men her overstyrer altsÄ skiltinga.

Vegkart

Endret av Larix
Presisert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.