Gå til innhold
  • Bli medlem

Parkere langs Gjendevegen?


TV

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen vet om det er tillatt å parkere langs Gjendevegen mellom Reinsvangen og Gjendesheim? Tenker å telte langs elva og ha bilen i nærheten. Burde vel være lov hvis man ikke står til hinder for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på den svære parkeringsplassen de har laget, og den massive trafikken som er innover til Gjendebåtene/Gjendesheim vil jeg tenke at det er veldig rart om de ikke har begrenset muligheten til å parkere langs veien der. Men er en stund siden jeg har vært der, så husker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt at det er parkering forbudt-sone, langs hele vegen, ja. Det er også forbudt å parkere på kjørebanen langs forkjørsveg med fartsgrense 50 km/t, eller høyere. Her er det 80-grense, men så vidt jeg kan se, ikke forkjørsveg. Og kommer man helt av kjørebana, vil det også være innafor. Men her overstyrer altså skiltinga.

Vegkart

 

Endret av Larix
Presisert...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.