Gå til innhold
  • Bli medlem

Diverse spørsmål ang Hardangervidda på langs


Anbefalte innlegg

34 minutes ago, Nikolaikp said:

Hvis først posen har blitt våt så tror jeg man bare må prøve å få luftet den så mye som mulig. Legg den på en stein i vinden feks eller heng den over bardunsnora på telt eller tarp👍 

Anbefaler veldig invisteringen, ikke noe digg å legge seg i en søkk våt pose om kvelden..

Helt klart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutes ago, KS10 said:

Pakk soveposen i sekken om mulig, i vanntett trekk. Sea to summit blant annet har trekk/pakkposer som egner seg. Ellers vil jeg anbefale å kjøpe et brettbart skumunderlag med lukket cellestruktur først som sist (typ thermarest z lite). Bare fordeler med denne typen. Lettere å pakke ut/sammen og trekker null vann. Vil du ha en billig utgave av z-lite kan jeg gå god for Robens  zigzag slumber/slumber pro. 

God tur!

Må si jeg elsker bergans extreme, men er fordel med litt lettere liggeunderlag som også er 100% vanntett da. Så blir nok en slik en etterhvert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountainking skrev (20 timer siden):

Må si jeg elsker bergans extreme, men er fordel med litt lettere liggeunderlag som også er 100% vanntett da. Så blir nok en slik en etterhvert !

Vanntett er en ting, men Z Lite har mange groper i seg som også kan være glade i å holde på vann. Det tar ikke så lang tid å riste og lufte det tørt, men verdt å være klar over. Jeg bruker det nevnte Therm A Rest trekket på mitt Z Lite også.

Endret av sneakyowl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sneakyowl said:

Vanntett er en ting, men Z Lite har mange groper i seg som også kan være glade i å holde på vann. Det tar ikke så lang tid å riste og lufte det tørt, men verdt å være klar over. Jeg bruker det nevnte Therm A Rest trekket på mitt Z Lite også.

Høres perfekt ut. Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.