Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyneema/lett telt


banan

Anbefalte innlegg

banan skrev (17 minutter siden):

Takk for informasjon, det høres bra ut!

Hvordan vurderer Ringstind i forhold?

fullpris er vel noenlunde sammenlignbar.

Ringstind SL er et kurant lettvektstelt etter norsk standard. Bare vær obs på lav høyde i innerteltet. Solgte mitt når jeg kjøpte x-mid'n. For min bruk er det bedre på alle punkter. Opplever på ingen måte at kvaliteten er dårligere. Største minuset må være at det krever litt større teltplass, men har et Tarptent Notch Li for turer der det er trangt om plassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
unirune skrev (8 minutter siden):

Ringstind SL er et kurant lettvektstelt etter norsk standard. Bare vær obs på lav høyde i innerteltet

Enig, jeg har et eldre Ringstind SL, men jeg liker X-Mid bedre. Bedre plass innvendig, og mye bedre takhøyde. Med "Stargazer kit", kan du sette opp innertelt uten ytterduk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.