Gå til innhold
  • Bli medlem

Min erfaring med Arcteryx service


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg falt på en fjelltur og ødela min arcteryx alpha sv bak høyre albu. Ikke store riften men surt siden det var en ganske ny jakke fra 2022. 

IMG_0901.png
 

Jeg kontaktet Arcteryx og sendte bilder. De trengte jakken inn for vurdering og jeg sendte den til Barents Outdoor som nå er norsk representant.

Etter at de mottok jakken fikk jeg Mail om alternativ og jeg måtte selv velge lapp-farge på boten ut i fra nedenstående fargekartIMG_0899.jpeg

Det er ingen av disse fargene som ligner på min jakkes farge så jeg valgte den lyse.

Jeg fikk jakken i dag og er svært godt fornøyd med resultatet! Det er proft utført og med bot både inni og på utsiden.

Kostet selvfølgelig ingenting. Jeg tror ikke denne boten vil bety noe for min videre bruk av jakken, men det kan være greit for andre å vite om denne begrensingen i farge på boten.

IMG_0898.jpeg

IMG_0897.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.