Gå til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda 10-14 dager.


fjellræv

Anbefalte innlegg

På en 4 dagerstur hadde jeg en sekk på 17 kanskje 18kg. Da hadde jeg med noe ekstra fordi jeg ikke reiste alene men kunne lett fått til en ukestur på 20kg ser jeg. Men etter å ha sett på endel pakklister mistenker jeg at 37-38kg som vekta viste ikke kan stemme og at det mest sannsynlig er 2-3kg mindre og kanskje mere. 
Det et iallfall veldig behagelig å ha med minst mulig mtp flytting av leir ser jeg. Neste blir nytt telt men er usikker. Har sett på hilleberg anjan 2 men vil egentlig ha kuppeltelt og allak 2 men pga luftemuligheter og bittelitt lettere er fjellreven abisko dome 2 et bedre alternativ virker det som men endel tyngre enn anjan på 1,8kg. Abisko dome har også større fortelt enn allak som jeg liker. 

Endret av fjellræv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.