Gå til innhold
  • Bli medlem

Åseli till valnesvatnet


itha

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hej!

Planen är att gå Åselidalen, Falkflågdalen till Valnesvannet i augusti.  Hur är det med tältplatser vid Valnesvannet? Har sett på Google earth, och skogen ser tät ut. Är det bättre att börja vid Valnesvannet och söka tältplats längre fram utmed stigen?

Endret av itha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skrevet (endret)

Du finner teltplass langs valnesvatnet, feks her har jeg selv teltet. (er og mange plasser å telte helt ved enden av vannet ved veien)

Skjermbilde2024-07-10kl_01_27_56.thumb.png.b868d572190929dbc3d8f3853448d3c2.png

Her er et bilde jeg har tatt fra fly, å det er mange fine plasser å telte etter vann nr 1 på vei opp Falkflågdalen.

Skjermbilde2024-07-10kl_01_29_00.thumb.png.3d4b7799a83a6df302089be134618cec.png

Når det er sagt har jeg gått rute flere ganger (er lokal) å synes ruta er best å gå valnesvatnet-åselidalen å ha siste overnatting etter man har gått ned fossen,  på stranda på øvre åselivatn. 

Og som @Tickle sier, store sandvatn har mange meget fine teltplasser, å er veldig idyllisk :) 

Endret av meliis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tack för svar! Kommer med buss till valnesvannet på eftermiddagen och har inte tänkt att gå så långt den dagen. Ja, det ser fint ut vid åselivatnet. Planerar att stanna där en extra dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.