Gå til innhold
  • Bli medlem

Då er det endelig på tide med innkjøp av dun sovepose! Ser litt på Helsport Rago Winter og Superlight Winter - Har dokke nokon meiningar for eller mot dei?

Anbefalte innlegg

Annonse

Hva er tiltenkt bruksområde? For ren vinterytelse til pris hadde jeg heller valgt Rago X-trem som nesten alltid er å finne til fiine priser i samme sjikt som både SL Winter og Rago Winter. Vi har to stk. av disse i hus, og de leverer som bare det. Fungerer også å ha i sekk.

Siden det er lite opplysninger om hvilke kriterier du har i førstepost kan det hende jeg bommer. Om du trenger noe som tar mindre plass og er litt lettere, men ikke like varme som Rago X-Trem tror jeg nok både Rago Winter og SL Winter er gode poser, spesielt om de bruker samme passform som X-Trem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Hvilke temperaturer trenger du å være rusta for?

Jeg har ikke prøvd dem du nevner, men er veldig fornøyd med min Mountain Equipment Helium 800. Den har komfortgrense på minus åtte, så du kan spare enda mer vekt og volum hvis du bare sover ute i pent sommervær.

Til kalde vinternetter har de en versjon som tåler mange flere kuldegrader, men du kommer langt med dobbelt underlag, ullpysj og liner også. 

Endret av Bryggekar
La til et avsnitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.