Gå til innhold
  • Bli medlem

Børgefjell i juli. Erfaringer?


AK74

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med kart, og prøver å se litt på ulike områder i Børgefjell som kan være aktuelle for en ca ukestur nå i juli. Turen over Namsvannet utelukker jeg siden jeg  har hund med, og den liker ikke vann og båt! Det kan i tillegg nevnes at strie og djupe elver kan by på utfordringer for han, i tillegg til at jeg synes det er greit å unngå disse mtp sikkerheten. Jeg velger Barents sitt Dovrefjell3 UL til denne turen, tenker det skal holde selv om det blir litt rufsete. Veldig fint hvis noen vil dele erfaringer på rutevalg og UL telt i området. Hovedfokuset mitt er vandring og naturopplevelsen. Fiskestanga er selvsagt med😊 Sitter med boka Børgefjell av S. Johansen og K. Trana som inspirasjon😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.