Gå til innhold
  • Bli medlem

Overføre fra Explorer App til Garmin 66i


StianK78

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å se på brukerveiledninger og videoer uten hell. 

Jeg har laget løyper i appen, men får ikke til å overføre disse til selve 66i'en. Virker jo fryktelig tungvindt å lage ruter på selve enheten. Vil jo ta flere dager, så slow det er å flytte markør osv på enheten.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
StianK78 skrev (20 minutter siden):

Har forsøkt å se på brukerveiledninger og videoer uten hell. 

Jeg har laget løyper i appen, men får ikke til å overføre disse til selve 66i'en. Virker jo fryktelig tungvindt å lage ruter på selve enheten. Vil jo ta flere dager, så slow det er å flytte markør osv på enheten.

Noen tips?

Det holder å gå inn å appen og synkronisere. Det tar en liten stund før appen og GPS har summet seg til å ha samme innhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen av de dedikerte tur gps'ene fra Garmin lengre, men jeg har hatt min samling av de og man må være over gjennomsnittet interessert for å få dette Garmin systemet til å fungere opp mot (sett inn navn på enhet her) 
Det er alltid noe styr og det fungerer ekstremt tregt. 

Explorer appen, eller hjemmesiden om du vil, fungerer som en nettsky (enkelt forklart) Så alle turene du legger hit, veipunkter, tracks osv må synkroniseres, eller overføres manuelt til enhet via minnekort, via bluetooth eller koble den til via gamle Garmin basecamp som kan installeres på både Mac og Pc. 

:edit ser det kom svar fra @Marius Engelsen nå. Om den kan synce er det mulig du må refreshe noen ganger før enheten og siden er samkjørt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.