MrVikingJack Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Trenger behagelige og god kvalitets sko for mine store pailabber! Skal brukes til skog og fjell vandring! Hva er noen gode merker jeg bør se på? Siter
elgen Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Hei Har samme problem med å finne sko/støvler, som både er brede og romslige/høyde nok til høy vrist og store knokler! Salomon har noen wide modeller, Meindl (tysk høykvalitet) også wide modeller, men kanskje litt små i størrelsen, så jeg vil anbefale et halvt- helt nummer opp der! Hanwag har også wide + hallux vallux modeller. Alfa var før ganske romslige, men det er litt ymse nå. Jeg har adskillige bomkjøp på nett med dette, så sjekk med gratis retur eller ennda bedre finn en butikk, hvor du an prøve! Meget få nettbutikker - også vanlege butikker oppgir bredden. Selv om det faktisk finnes et system for dette - utover "bred lest". Endelig er det en del arbeids - vernesko som er romslige. et er ikke helt nemt! Elgen Siter
DFM62 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni For meg er det Crispi Skarven som gjelder. Har ikke prøvd den nye utgaven - Evo, men det skal etter hva jeg forstår være like god, om enn noen få gram tyngre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.