Gå til innhold
  • Bli medlem

Pass godt på når du handler hos Fjellsport. Tull med rabattkoder


Anbefalte innlegg

image.thumb.png.0a08655d96ea5615d0c2b2b1b1254ea7.png

 

image.thumb.png.71d885762ea87cb40ff27997422ce8c0.png

 

Ja, jeg legger merke til at frakten blir lagt på. Men det jeg reagerer på er at "Totalt å betale" faktisk går opp.. Mens "kroner igjen til fri frakt" er riktig. Har testet ulike rabattkoder nå og har opplevd mye rart. Men prisen som blir videresendt til vipps/klarna er annerledes fra "totalt å betale".

 

Men det er feil der også, feks brukte jeg Fjellforum koden først, og så nyhetsbrev-koden etterpå og da fikk halvparten av produktene i handlekurven min 20% Fjellforum rabatt og 30% nyhetsbrev-rabatt. Det var merkelig, så jeg slettet Fjellforum koden og da fikk plutselig alle varene mine 30% rabatt i stedet. Og dette ble også reflektert i prisen som stod lengre nede på siden.

 

Så ved å fjerne rabattkoden, fikk jeg mer rabatt. Men så forsøkte jeg å legge den til igjen, og da ble 30% rabatten værende. Men etter det så fjernet jeg igjen begge og la til Fjellforum koden først og Nyhetsbrev som nummer 2. Da var det igjen 20% rabatt på noen produkter og 30 på andre. Mens hvis jeg legger til 30% fra nyhetsbrev først, og 20% fra fjellforum etterpå så er det 30% som gjelder.

 

Med andre ord er det mye tull med rabattkodene deres, priser kan gå opp når rabattkoder legges til og hvis du har flere koder så kan rekkefølgen du bruker når kodene legges til avgjøre hvilken rabatt du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre ikke bare Fjellsport som har rot med rabattkoder. Satt og skulle bestille overnatting på hotel I ferien, og kom på at jeg har noen rabatter med fagforeningen. Registrerte koden, og prisen gikk opp. 

Det er viktig å følge med på priser, selv om feks Fjellsport kjører kampanjer mer eller mindre hele tiden, så opplever jeg at andre nettbutikker er rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.