Gå til innhold
  • Bli medlem

Trollstigen Stenges (inntil videre)


tshansen

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kw6KWL/trollstigen-holdes-stengt-ut-aaret-melder-ntb

Man kan lese på de fleste sosiale medier, samt medier at selveste Trollstigen stenges inntil videre fra i dag.
Det er rett og slett for stor risiko forbundet med å holde den åpen i forhold til steinsprang og ras. 

Man kan samtidig lese at dette er en katastrofe for alle som har valgt å tjene penger på denne turistperlen. Her må jo naturligvis staten inn å ta regningen så vi kan fortsette å tjene penger på turister som forviller seg i denne retning. 

Hvorfor er det slik at det er statens sitt ansvar når "min" bedrift sliter som følge av noe som blir bestemt av fylkeskommune eller lignende? Veien blir stengt pga fare for liv. Det vel ingen av de som tjener gode penger på området som står først i køen når det er snakk om dugnad for å holde veien oppe, eller rassikre for framtiden? 

 

Jeg stiller meg veldig undrende til problemstilligen 

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.