TheSleepwalker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Skaffet meg en FMS-116T når XXL solgte den til 250kr forrige søndag, for å kunne legge en liten brenner fast på hytta. Ganske raskt etter tenning blir flammene gule. Soto Amicus, FMS Blade 2 og FMS-300T brenner med blå flammer, og får kun noen gule blaff her og der på full guffe. Den får vel for lite luft? Må vel være for stor dyse(?) i så fall? 20240619_113138.mp4 20240619_113420.mp4 20240619_113756.mp4 20240619_113756.mp4 Siter
Omnilite Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg har også FMS116T, den brenner ikke sånn i alle fall. Riktignok er den mer var for vind en noen av de andre jeg har, men det er ikke saken her. Du kan prøve å "spyle" den. Stå på en åpen plass uten potensielle tennkilder i nærheten, snu boksen på hodet og åpne ventilen. Da kommer det flytende drivstoff ut. Er det noen "rester" i den får du kanskje det ut av systemet. Siter
+Memento mori Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni TheSleepwalker skrev (5 timer siden): Ganske raskt etter tenning blir flammene gule. Denne hadde jeg nok brukt «Fornøyd garantien» på. Da er det ingen spørsmål, og mindre krøll enn reklamasjon.. Så kan du gå en ny runde i butikken og ta ut en ny🤪 Siter
TheSleepwalker Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni 31 minutes ago, Memento mori said: Denne hadde jeg nok brukt «Fornøyd garantien» på. Da er det ingen spørsmål, og mindre krøll enn reklamasjon.. Så kan du gå en ny runde i butikken og ta ut en ny🤪 Det var planen 😅 De skal ha 799 for den nå (lol). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.