Gå til innhold
  • Bli medlem

Gleden over å ha blikk for gull (subjektivt sett)


Anbefalte innlegg

Jeg anser ikke meg selv for å være en dyktig fotograf. Skjønner meg ikke så mye på brennvidder, lukkertid, ISO og den slags, og gjør vel ikke så mye for å lære det heller. Men jeg liker å ta bilder, og har kun egne bilder på veggene hjemme (er vel nærmere 40 antar jeg med stort og smått), og bytter ut hele/deler en gang hvert drøye år eller så. 

Sikkert mange som har det sånn at de rusler rundt, og ser noe som bare sier. "DETTE BLIR DRIT FETT"... knipser litt, og så blir det det. (nevnte noe i "hvor har du vært på tur" for ikke lenge siden). Og er noe med å ta bilder som er ganske unike, som ikke så mange andre tar. Alle har joe fine bilder av en foss, blomst, iskunst i bekker og drypp etc, men tror ikke det er så mange som har disse motivene jeg knipsa i våres. 

Noen som ser hvor/hva dette er? 1.thumb.JPG.1cae952204ebeaa032ee131f1a8edf00.JPG2.thumb.JPG.3dfd8e70bcefca6b8332ef9e1e274b85.JPG3.thumb.JPG.9cab9433a09e0ab03ee59e67fbf0d540.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98% av slike refleksjonsbilder jeg har sett opp gjennom årene er tatt via "den blanke kula" (Elveharpen?) som ligger på "Papirbredden" i Drammen i nærheten av Ypsilon-broa...

 

 

Så jeg gjetter på det nå også....

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Ørud skrev (2 timer siden):

98% av slike refleksjonsbilder jeg har sett opp gjennom årene er tatt via "den blanke kula" (Elveharpen?) som ligger på "Papirbredden" i Drammen i nærheten av Ypsilon-broa...

 

 

Så jeg gjetter på det nå også....

Har mange bilder av de (og ikke minst Ypsilon, like fascinerende hver gang, og finner stadig nye vinklinger av både kuler og bro). 

Ikke Drammen dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.