DenGladeVandrer Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Jeg anser ikke meg selv for å være en dyktig fotograf. Skjønner meg ikke så mye på brennvidder, lukkertid, ISO og den slags, og gjør vel ikke så mye for å lære det heller. Men jeg liker å ta bilder, og har kun egne bilder på veggene hjemme (er vel nærmere 40 antar jeg med stort og smått), og bytter ut hele/deler en gang hvert drøye år eller så. Sikkert mange som har det sånn at de rusler rundt, og ser noe som bare sier. "DETTE BLIR DRIT FETT"... knipser litt, og så blir det det. (nevnte noe i "hvor har du vært på tur" for ikke lenge siden). Og er noe med å ta bilder som er ganske unike, som ikke så mange andre tar. Alle har joe fine bilder av en foss, blomst, iskunst i bekker og drypp etc, men tror ikke det er så mange som har disse motivene jeg knipsa i våres. Noen som ser hvor/hva dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni (endret) 98% av slike refleksjonsbilder jeg har sett opp gjennom årene er tatt via "den blanke kula" (Elveharpen?) som ligger på "Papirbredden" i Drammen i nærheten av Ypsilon-broa... Så jeg gjetter på det nå også.... Endret 18. juni av Espen Ørud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenGladeVandrer Skrevet 18. juni Forfatter Del Skrevet 18. juni Espen Ørud skrev (2 timer siden): 98% av slike refleksjonsbilder jeg har sett opp gjennom årene er tatt via "den blanke kula" (Elveharpen?) som ligger på "Papirbredden" i Drammen i nærheten av Ypsilon-broa... Så jeg gjetter på det nå også.... Har mange bilder av de (og ikke minst Ypsilon, like fascinerende hver gang, og finner stadig nye vinklinger av både kuler og bro). Ikke Drammen dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.