Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt mye bra om disse for høye side sovere, å akkurat bestilt meg Nemo Endless promise sovepose! 

Men jeg er helt ny i denne verden og føler jeg er tilbake i matte timen.. 
(mye tall\tekst - Lite forståelse). 

Vurderer Winter versjon da jeg kan bruke den til Minus 19 (ish).
Men er det noe særlig forskjell på Holdbarhet eller Kvalitet o,l på Winter \ Standard? 

wint2.png

Annonse
Skrevet

image.thumb.png.50f9e0cb4dbc1d8b4571daeba91e5535.png

Kortversjon. De sparer bittelitt vekt på å kjøre tynnere stoff på overdelen. Skal ha minimalt å si for holdbarhet og slitasje da det gjerne er undersiden som får det. Mange velger å ha med et lett tynt (og til og med bare halvt) skumunderlag i tillegg for beskyttelse under dersom de camper i område med mye skarpt underlag. 

Skrevet

Hvis vinterbruken ikke er såååå viktig får du nå et veldig prisgunstig alternativ frem til de er sluttsolgt på den første generasjonen underlag fra Amok. Jeg har 3 av disse og vi har brukt dem ganske mye i 3 år og de holder fortsatt mål:

image.png.fe90d6399157ccb55df7f4dc12ed13d6.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.