Gå til innhold
  • Bli medlem

Brede liggeunderlag, tips


Anbefalte innlegg

Annonse
Jon Steinar skrev (På 15.6.2024 den 8.06):

Noen som vet om et komfortabelt og ekstra ekstra bredt liggeunderlag? Ikke et duoliggeunderlag altså, men rundt 75 cm bredt? Takk

Jeg har ingen erfaringer med det, men Exped Megamat 10 LXW har i følge Magasinet en bredde på 77cm. Et ekstra bredt, varmt og komfortabelt vinterunderlag sies det. Men lett er det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ketilring skrev (2 timer siden):

Jeg har ingen erfaringer med det, men Exped Megamat 10 LXW har i følge Magasinet en bredde på 77cm. Et ekstra bredt, varmt og komfortabelt vinterunderlag sies det. Men lett er det ikke...

Takk for svar. Skal sjekke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt.

Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummitotten2 skrev (6 minutter siden):

Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt.

Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet.

 

Gummitotten2 skrev (6 minutter siden):

Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt.

Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet.

Takker, det blir for tungt, har funnet et som er 77 bredt, 12 cm tjukt og 1,97 langt og som veier 1,4 kilo. 

Jon Steinar skrev (1 time siden):

Takk for svar. Skal sjekke ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.