Jon Steinar Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Noen som vet om et komfortabelt og ekstra ekstra bredt liggeunderlag? Ikke et duoliggeunderlag altså, men rundt 75 cm bredt? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ketilring Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Jon Steinar skrev (På 15.6.2024 den 8.06): Noen som vet om et komfortabelt og ekstra ekstra bredt liggeunderlag? Ikke et duoliggeunderlag altså, men rundt 75 cm bredt? Takk Jeg har ingen erfaringer med det, men Exped Megamat 10 LXW har i følge Magasinet en bredde på 77cm. Et ekstra bredt, varmt og komfortabelt vinterunderlag sies det. Men lett er det ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freebird Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Ser trådstarter har to tråder om samme tema Kanskje en mod skulle sett på å slå dem sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Steinar Skrevet 17. juni Forfatter Del Skrevet 17. juni ketilring skrev (2 timer siden): Jeg har ingen erfaringer med det, men Exped Megamat 10 LXW har i følge Magasinet en bredde på 77cm. Et ekstra bredt, varmt og komfortabelt vinterunderlag sies det. Men lett er det ikke... Takk for svar. Skal sjekke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummitotten2 Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt. Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Steinar Skrevet 17. juni Forfatter Del Skrevet 17. juni Gummitotten2 skrev (6 minutter siden): Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt. Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet. Gummitotten2 skrev (6 minutter siden): Jeg har megamat outfiter, meget solid, meget komfortabelt og meget tungt. Ekstra langt og bredt, 197 cm langt mener jeg og 77 cm bredt mener det veier 3.6 eller 3.8 kg og er heller ikke veldig lite som sammen rullet. Takker, det blir for tungt, har funnet et som er 77 bredt, 12 cm tjukt og 1,97 langt og som veier 1,4 kilo. Jon Steinar skrev (1 time siden): Takk for svar. Skal sjekke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.