Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggeunderlaget Sea To Summit Airmat Etherlight XT Insulated Rectangular Large Pewter


Anbefalte innlegg

Hei, noen som har negative erfaringer med at liggeunderlaget Sea To Summit Airmat Etherlight XT Insulated Rectangular Large Pewter ryker, altså at det tømmes for luft ila natta, uten at det har gått hull på stoffet? Så en anmeldelse basert på langtidsbruk som sa at liggeunderlaget er verdens mest komfortable, men at det ikke anbefales fordi S2S har laget skjøter etc for dårlig...

Dette er et dyrt liggeunderlag, så jeg forventer i utgangspunktet topp kvalitet og at sømmer etc er sydd grundig i hop. Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette underlaget noen år nå. Veldig fornøyd, ikke det varmeste, men meget komfortabelt. Stablilt å ligge på. 
Aldri hatt issues med det, jeg har også vært påpasselig med å ha et bamse under. Det har også fått en del juling i hengekøye. 

Som alle andre underlag er det ladg med plast og lim, og det morker etterhver nærmest uansett.
Om noe slikt skjer har vi heldigvis reklamasjonsrett om du kan vise til at du ikke har stått for evt hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det selv. Komfortabelt underlag. Gikk hull på mitt i telt med celleplastunderlag. Vanskelig å finne hullet, men gikk med såpevann og tolamod.  Blitt beskrevet som skjørt i en utenlandsk test jeg leste. Er i skrivende stund på tur med dette, men har med Thermarest Xtherm som backup…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.